This is a small video I made from a cold and beautiful day at Kjugekull together with René and Claus. We are trying to climb the classic sandbag K.O. 7B+/7C. It felt very hard, even though the conditions were perfect. Nonetheless, we had a good time and I can't stop thinking about when we can go again!
I accidentally stepped off the "thumb crystal" - sorry.
The video was shot around new year 2012/13
Music:
Blear Moon - Cold Summer Landscape
Download album for free here
Viser opslag med etiketten 7C+. Vis alle opslag
Viser opslag med etiketten 7C+. Vis alle opslag
søndag den 10. februar 2013
mandag den 14. maj 2012
Supermartikainen
| Det var så varmt i Sverige, at vores chokolade smeltede. Det var dråben! Vi så os nødsaget til at drøne længere nordpå for at få only prime conditions. |
onsdag den 28. marts 2012
Homers Refrigerator
Den flotte "Homers Refrigerator" ligger i et lille område ved Långaström, Nybro, ca. 2,5 times kørsel nordøst for Kjuge. Den ticker ind på graden 7C og tilbyder svært overhængende køleskabsklatring med kompression, toehooks, heelhooks og en eksponeret udtopning der får pulsen op. Området har enkelte fine linier i de lettere grader, men Homers Refrigerator er klart det bedste problem der ligger her. Vejbeskrivelse findes her
| Jens hviler underarmene nedenfor Homers Refrigerator 7C, Långaström |
Abonner på:
Opslag (Atom)