Jens, Richard og jeg tog for et par uger siden et smut til Kjuge. Sommartid, en ret klassisk 7A, der ligger lige ved lågen havde jeg af en eller anden grund aldrig fået prøvet. Hoppede på den og efter lidt beta finetuning, hvor jeg undgik at bruge min mere eller mindre permanent skadede venstre langefinger, gik den ned. Den er klart værd at prøve. Repeterede også Lithium. Denne gang blev det crouched start, ligesom Harald laver den. Eller tror måske han holder i et højere greb med venstre hånd. Den sidder efterhånden meget godt og både direkt og lav start er ønske-ticks. Prøvede ret meget på aerodynamiten low start, men er ikke stærk nok til at lave det - eller også skal der være lidt bedre friktion. Det er virkelig fedt, håber jeg kan lave den engang. Richard kom op ad Flygel 6B. En sand perle vi aldrig havde prøvet. Det er mantling - ikke Richards stærkeste side, men han fandt et lille trin og kom op i god stil. Jens havde prøvet aerodynamiten 7B+ for lang tid siden og havde lidt afskrevet den. Man hopper op i et ret underligt greb, der skal tages således at man kan klemme i det når man får den store sloper. Han havde overraskende let ved det nu og lavede den hurtigt. Dog ikke uden at brokke sig lidt over friktionen.
Vi havde kameraet med:
søndag den 30. oktober 2011
torsdag den 27. oktober 2011
The results are in
Herrer
- Nicolai Metter 27
- Rune 21
- Søren Dalsbo N. 20
- Thomas O. 19
- Honza Stulik 18
- Tompee 17
- Dubbe 15
- Kim 12
- Janus Beier 11 (kl 20.23)
- Jiri 11 (kl 21.35)
- Simon Martens 9
- Lasse N. 7
- Sara Green 11
- Ida 8
onsdag den 26. oktober 2011
Hyggeboulder
Endnu en gang valgte mange at dukke op til hyggeboulder. Denne gang stod menuen på 27 problemer og selvom der havde været mange rutebyggere (over 10!), så blev niveauet ramt meget godt. Rutebygger workshoppen dagen før gik efter sigende udemærket og vi begynder at have mange folk, der kan finde ud af bygge gode problemer. Det tegner godt for fremtidige hyggeboulders! De komplette resultater kommer op snarest.
Søren Vedder var hurtig og tog et par snapshots med på vejen.
Søren Vedder var hurtig og tog et par snapshots med på vejen.
mandag den 24. oktober 2011
fredag den 21. oktober 2011
Nyt design
Har ændret lidt i bloggens udseende, da jeg har kunne fornemme at "The Others" listen er vældig populær. Den er derfor rykket op, så man ikke længere skal scrolle langt ned på siden. Her er der direkte links og tidspunkt for seneste opdatering for alle de blogs vi finder relevante. Check dem ud, der er tit guld at finde, istedet for kun at kigge på 8a.nu. Så behøver I kun at kigge ét sted, for at blive opdateret.
Hvis I har nogen forslag til blogs der mangler på listen, så læg en kommentar.
Hvis I har nogen forslag til blogs der mangler på listen, så læg en kommentar.
tirsdag den 18. oktober 2011
Abonner på:
Opslag (Atom)





