lørdag den 9. oktober 2010

To på Kjuge

I sidste weekend var Jens og jeg i Kjuge. Vi ville enormt gerne have støttet op om bouldercuppen, men 2 dage på Kjuge i vanvittigt godt vejr var for fristende!

Vi kørte til Hultastenen - ligger ca. 20 min fra Kjuge (er med i guiden) og det MÅ bare være en af Sveriges fedeste sten. Jeg mener bare 7C, 3x 7C+, 2x 8A, 8A/8A+ og 8A+ plus et par projekter på samme blok er helt Magic Wood agtigt.

Det lykkedes os begge at lave Kusin Vitamin 7B+ - det er nok et af de problemer, der føles let når det klatres, men totalt umuligt i processen op til. Her Kalle på problemet:

Kusin Vitamin 7B+, Kalle from Carl-Ola Boström on Vimeo.


Jeg fik lavet mamma mu og det er jeg helt vildt glad for! Dog kæmpede vi mest med bunden!? indtil vi fandt ud af at crimpe på mongo-pinchen. Her lidt video med Lill-Erik og Legenden:

Mamma Mu 7C, Lill-Erik vs. Legenden from Carl-Ola Boström on Vimeo.


Der begynder så småt at være lidt folk i skoven og det er vildt hyggeligt at tulle rundt mellem træerne. Synes det er en af de fedeste måder, at bruge sin weekend på! Håber at kunne besøge Kjuge igen i meget nær fremtid!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar