lørdag den 22. januar 2011

Sydafrika

Så kom den endelig! Den længe ventede guide over Rocklands i Sydafrika.


En lille dedikeret udbrydergruppe fra OPC stikker højest sandsynligt til Rocklands en måneds tid i starten af august. Selv om der er lang tid til, så er vi allerede begyndt at glæde os (og spare op :/). Guiden er spækket med fede billeder og klatringen ser virkelig vild ud. Hvis man ikke allerede har set den, så kan Alex Savages "Orange Crush" anbefales til at psyke én endnu mere op (koster kun 30 dask). Mere "op-psykning" kan fås i vimeofilmen herunder. Synes især bestigningen af Nutsa er anbefalelsesværdig - argh vil afsted!


Og lige til noget helt andet - faldt over den her filmbid fra Zillertal, hvor der klatres en ufatteligt smukt 8A/8A+ highball. God stemning.

3 kommentarer:

  1. Hej Simon. Super fedt! Har selv lige bestilt billet derned. Jeg er der i uge 29, 30 og 31. Hvornår planlægger I at tage af sted?

    SvarSlet
  2. Hej David. Kunne da være vildt fedt at mødes dernede, men vi har talt lidt frem og tilbage, og tror først det kan lade sig gøre fra uge 32 og 4 uger frem :(. Måske vi kan rykke det en uge frem eller noget, det er mest Jens den hænger på :) Jeg er jo stadig studerende og min kæreste har ingen ferie i år..
    Tager du alene af sted?

    SvarSlet
  3. Ok, det kunne være hyggeligt med en overlappende uge :-) Det må I lige vurdere. Jeg tror dog at jo før I tager afsted jo bedre, da det godt kan blive lidt varmt i slutningen af august. Indtil videre er Paw og jeg 100% men der er flere fra Copenhagen Boulders der overvejer at tage med...

    SvarSlet