søndag den 30. oktober 2011

Climb me

Jens, Richard og jeg tog for et par uger siden et smut til Kjuge. Sommartid, en ret klassisk 7A, der ligger lige ved lågen havde jeg af en eller anden grund aldrig fået prøvet. Hoppede på den og efter lidt beta finetuning, hvor jeg undgik at bruge min mere eller mindre permanent skadede venstre langefinger, gik den ned. Den er klart værd at prøve. Repeterede også Lithium. Denne gang blev det crouched start, ligesom Harald laver den. Eller tror måske han holder i et højere greb med venstre hånd. Den sidder efterhånden meget godt og både direkt og lav start er ønske-ticks. Prøvede ret meget på aerodynamiten low start, men er ikke stærk nok til at lave det - eller også skal der være lidt bedre friktion. Det er virkelig fedt, håber jeg kan lave den engang. Richard kom op ad Flygel 6B. En sand perle vi aldrig havde prøvet. Det er mantling - ikke Richards stærkeste side, men han fandt et lille trin og kom op i god stil. Jens havde prøvet aerodynamiten 7B+ for lang tid siden og havde lidt afskrevet den. Man hopper op i et ret underligt greb, der skal tages således at man kan klemme i det når man får den store sloper. Han havde overraskende let ved det nu og lavede den hurtigt. Dog ikke uden at brokke sig lidt over friktionen.
Vi havde kameraet med:

Ingen kommentarer:

Send en kommentar