onsdag den 7. november 2012

Fik et lift af Dethleff

I slutningen af august tomlede jeg til Magic Woods i Schweiz for at klatre lidt. På den tur mødte jeg utroligt mange spændende personligheder og ikke mindst stærke klatrere. En af dem, Thomas Oppermann, havde kun klatret lidt under et halvt år og præsterede at lukke sin første 8A mens jeg var tilstede. Thomas er uddannet fotograf og fik på turen også fotograferet nogle flotte billeder af området og ikke mindst af noget stærk klatring. Jeg er også at finde på billederne.





Selv fik jeg ikke klatret det store, men jeg nåede at give mig selv en lille skulderskade, der har plaget mig lige ind til nu. Min sidste dag ville jeg give den gas. Jeg havde fundet problemerne jeg havde set mig varm på og som jeg vidste, at jeg ville kunne have lukket, men jeg nåede i stedet at tiltuske mig en lille madforgiftning. Så kunne i stedet bare ligge på ryggen hele dagen og kigge op på en skyfri himmel.

Da jeg skulle hjem igen havde jeg fået et lift af klatreren Christopher Stolte i hans Autocamper Dethleff. Dethleff havde året før været på en 6 måneders boulder-roadtrip rundt i Europa og det er der kommet filmen "Dethleff on tour" ud af. En flot lille film. Filmen havde Danmarks premiere i Odense boulderklub tilbage i midten af september i vores BoulderBio, men nu har filmen omsider fundet vej til nettet, så den ville jeg dele med jer.





Ingen kommentarer:

Send en kommentar