lørdag den 23. januar 2010

Opdatering fra Bleau


I går blev det endelig godt vejr og den blå himmel plus lidt sol tittede frem. Anders og jeg tog en tur til elefanten med la barre fixe som dagsplanen. Det lykkedes mig at lave den og Anders faldt desværre af de våde greb på toppen. Normalt er den ikke så svær i toppen, så det var ret ærgerligt - revanche!

fik gået le cæur, en superflot klassisk 7A lige midt i elefanten. Sidst jeg var i bleau, blev vi alle slukket ret kraftigt på den, så det var virkelig tilfredsstillende endelig at stå på toppen (selvom jeg fik skramlet mig lidt op det sidste stykke).

I dag har jeg fået et nyt rigtigt fedt projekt, Vandale, i JA Martin. Alexander og Anders anbefalede den kraftigt og jeg må give dem ret - klasseproblem. Alexander fik toppet den i god stil og fik endelig brudt hul igennem til 7C'erne. Pisseflot gået. Selv mangler jeg bare linket. Den er ret tung og blev desværre for træt til sidst. Den føles meget mulig, og med friske kræfter burde det gå - det skal det!

Vi har video af det hele og er i gang med at sætte en lille film sammen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar